Derfor skal du bruge Simpel APV

Alle virksomheder med ansatte skal udarbejde en obligatorisk APV hvert 3. år, eller når der sker væsentlige ændringer i virksomheden eller arbejdsforholdene i denne.

Simpel APV er et elektronisk værktøj til online arbejdspladsvurderinger, som med fordel kan anvendes.

Når du har oprettet en konto hos Simpel APV, laver du nemt undersøgelser med en af de mange branche relaterede skabeloner. Herefter inviteres virksomhedens ansatte til at deltage i besvarelsen af undersøgelsen. 

Undersøgelsen besvares online - og du kan efterfølgende hurtigt se resultatet.

Simpel APV giver dig mulighed for, at oprette sager og handlingsplaner på de områder der skal arbejdes på at forbedre. Desuden kan du nemt uddelegere opgaver og ansvar for sager og handlingsplaner til de relevante personer, mens du altid bevarer det fulde overblik.

Alt sammen foregår online og alle skabeloner er baseret på Arbejdstilsynets checklister.

Ved at bruge Simpel APV kan du sikre, at du altid er opdateret med hensyn til arbejdsmiljøet i din virksomhed - og kan have fokus på arbejdsmiljø problemerne før de opstår. 

Du kan oprette et ubegrænset antal undersøgelser og brugere fra kun 299 kr./md.

Er du i tvivl - så prøv det gratis i 14 dage og se hvordan Simpel APV kan hjælpe dig.